برو به
 
 نظر سنجی
عملکرد اداره کل درآمد را چگونه ارزیابی می کنید؟ 



 
 لينكستان
 
تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1399     |     کد : 308

با حضور مدیر کل تشخیص و وصول درامد شهرداری تبریز جلسه ای با

معاونین اداری و مالی، مسئولین درامد و محاسبین مناطق دهگانه تبریز برگزار شد.

با حضور مدیر کل تشخیص و وصول درامد شهرداری تبریز جلسه ای با معاونین اداری و مالی، مسئولین درامد و محاسبین مناطق دهگانه تبریز با هدف تبین و رفع ابهامات تعرفه عوارض محلی سال 1399 برگزار شد.
درابتدای این جلسه دکتر حسین زاده بر قانونمند نمودن منابع درآمدی شهرداری اشاره و اعلام نمودند که منابع درامدی شهرداری باید ساختارمند و ضابطه مند باشد و از قوانین و آراء هیئت عمومی دیوان عدالت اداری تبعیت نماید و در تعرفه سال جاری تلاش شده است این امر تحقق یابد؛ لذا در این راستا استفاده از سیستم الکترونیکی برای محاسبه درآمد الزامی بوده و از محاسبات دستی بجد پرهیز نموده تا شاهد تضییع حق و حقوق شهرداری و شهروندی فراهم نشود.

مدیر کل اداره تشخیص و وصول درآمد ادامه داد: مطابق روال سال های قبل این جلسه با هدف تبیین و هماهنگ سازی عملکرد مناطق و تشریح تغییرات تعرفه عوارض محلی برگزار شده است و انتظار می رود همکاران واحد درآمد در مناطق تسلط و اشرافیت لازم و کافی به تعرفه عوارض محلی داشته باشند.
وی افزود:  بر اساس دستور اکید شهردارمدیران و محاسبین موفق در حوزه درآمد شهرداری باید به  مطالب و مفاهیم تعرفه عوارض محلی اشرافیت کامل داشته و صاحب نظر باشند.
در ادامه جلسه تغییرات موجود در تعرفه عوارض محلی سال 99 نسبت به سال 98 را به تفصیل توضیح و به سئوالات مطروحه پاسخ لازم و شفاف داده شد.
دکتر حسین زاده در پایان تصریح کرد: در هفته های آتی جلسات دیگری  با مسئولین درآمد مناطق ده گانه شهرداری تبریز برگزار می گردد تا مشکلات و مسائل بوجود آمده مرتفع گردد و هماهنگی های لازم بین مناطق صورت گیرد
 


PDF چاپ چاپ