برو به
 
 نظر سنجی
عملکرد اداره کل درآمد را چگونه ارزیابی می کنید؟ 



 
 لينكستان
 
تاریخ : دوشنبه 22 مرداد 1397     |     کد : 260

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد:

لزوم تسریع در اتمام ممیزی املاک شهر تبریز

با حضور مدیر کل تشخیص و وصول درآمد جلسه ای در اداره میزی و اطلاعات مکانی در مورخ 20/5/97 برگزار گردید

در این جلسه دکتر  حسین زاده ضمن اشاره به اهمیت مدیریت و ثبت اطلاعات مکانی و ممیزی املاک افزود: راه اندازی و پیاده سازی زیر ساخت های داده مکانی به عنوان بستری توانمند برای تصیم گیری هایست که بر پایه داده های جغرافیایی و مکانی می باشد
ایشان تصریح کرد: وجود یک پایگاه داده مکانی منسجم از ملزومات و موضوعات مهم شهرداری هاست
مدیر کل تشخیص و وصول درآمد خاطر نشان کرد که پروژه ثبت اطلاعات مکانی در شهرداری تبریز از سال 1390 آغاز شده است که متاسفانه با گذشت 7 سال تا کنون به اتمام نرسیده است که لازم است با اهتمام و جدیت مضاعف در سال جاری این امر (ممیزی املاک) تحقق یابد تا بتوان براساس داده های صحیح نسبت به پیش بینی منابع مالی بعنوان درآمد پایدار شهری در حوزه نوسازی و مشاغل، تصمیم گیری مناسب نمود

ایشان در ادامه جلسه ضمن تشکر از زحمات آقای شهابادی در طول تصدی به مدت 7 سال در اداره ممیزی، آقای کریم شفیعی (رئیس اداره تشخیص و ثبت درآمد) را با  حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره ممیزی و اطلاعات مکانی معرفی نمود


مینا شاهدی
نوشته شده در   دوشنبه 22 مرداد 1397  ساعت  09:47   توسط   مینا شاهدی    تعداد بازدید  125
ویرایش شده در *** ساعت -- توسط
PDF چاپ بازگشت
نظرات شما :