برو به
 
 نظر سنجی
عملکرد اداره کل درآمد را چگونه ارزیابی می کنید؟ 



 
 لينكستان
 
تاریخ : دوشنبه 31 ارديبهشت 1397     |     کد : 250

با حضور مدیر کل تشخیص و وصول درآمد و پرسنل این اداره کل در مورخه 31/2/1397 برگزار شد

با حضور مدیر کل تشخیص و وصول درآمد و پرسنل این اداره کل در خصوص شفاف سازی امورات محوله و شرح وظایف ، جلسه ای در مورخه 31/2/1397 برگزار گردید دکتر حسین زاده در این جلسه ضمن اشاره به لزوم ایجاد وحدت و همبستگی و هماهنگی بین پرسنل افزود: در راستای بالا بردن رضایت مندی سیستمی و خدمت به خلق الله باید صداقت و جدیت تمام نسبت به انجام امورات محوله صورت گیرد و فعالیت مضاعف بعمل آید و از مسائل حاشیه ای دوری گردد چرا که این مسائل باعث ایجاد منفی گرائی و درجا زدن کارکنان می شود.

 وی افزود: به منظور پاسداری از ایثارگری های شهداء و جانبازان ،لازم و ضروری است که با خلاقیت و تنوع در خدمات رسانی با روحیه ایثار و فداکاری در پیشبرد اهداف سازمانی فعالیت گردد
 مدیر کل تشخیص و وصول درآمد در ادامه افزود: با در نظر گرفتن چارت سازمانی جدید شهر تبریز و الحاق اداره ممیزی به این اداره کل فی الحال این اداره متشکل از 4 اداره می باشد که براساس چارت سازمانی جدید و شرح وظایف اعلام شده براساس این چارت، تقسیم بندی و شرح وظایف و فعالیت های بعدی به صورت شفاف و روشن انجام خواهد یافت
دکتر حسین زاده در در این جلسه اعلام کرد که برای تدوین تعرفه عوارض محلی سال 98 از مهر ماه سال جاری جلسات مدونی برگزار خواهد شد و همکاران باید نسبت به جمع آوری موارد و مستندات لازم جهت هرچه شفاف شدن
تعرفه و همچنین پیگیری و رفع ایردات و اشکلات ریز کدهای درآمد اقدام نمایند

ایشان در ادامه جلسه طی حکمی دکتر صمد جعفرپور را بعنوان رئیس اداره تامین منابع مالی معرفی و منصوب نمودند.  شایان ذکر است دکتر جعفرپور در کارنامه مسئولیتی خویش، معاون مالی و اقتصادی حمل و نقل بار ، معاون اداری و مالی سازمان زیباسازی و معاون حمل و نقل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه و همچنین رئیس حراست سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز و مدیر حراست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریزو حومه را دارا می باشد


مینا شاهدی
نوشته شده در   دوشنبه 31 ارديبهشت 1397  ساعت  13:12   توسط   مینا شاهدی    تعداد بازدید  189
ویرایش شده در سه شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 08:50 توسط مینا شاهدی
PDF چاپ بازگشت
نظرات شما :